Всё Об Аккумуляторах
Главная Авто статьи КамАЗ-6540

КамАЗ-6540

КамАЗ-6540 – великий серійний самоскид, з колісник компонування 8х4. Він був розроблений в 90-і роки ХХ століття, але завдяки надійності і вдалій компоновці залишається однією з найпопулярніших моделей КАМАЗ. Його основне призначення – перевезення сипучих і будівельних матеріалів.

Вантажівка є унікальною за своєю будовою. ЇЇ родзинкою стало 4-вісне шасі, що має колісну формулу 8х4, з керуванням двох передніх осей. Така конструкція забезпечує знижений коефіцієнт навантаження на осі, а також підвищує вантажопідйомність автомобіля, яка становить 18500 кг. Споряджена маса – 8 850 кг. Повна маса моделі КАМАЗа становить 31 000 кг. Об’єм навантажувальної платформи КамАЗ 6540 складає 11 кубометрів, крім того розвантаження платформи сконструйовано назад. Вона може відкидатися на 55 градусів.

Самоскид КамАЗ 6540 комплектуєтьсяV-подібним дизельним двигуном з турбонадувом і проміжним охолодженням надувочного повітря, що видає потужність у 260 кінських сил, робочий об’єм якого 10,85 літрів. Управляння автомобілем здійснюється за допомогою 10-ступеневої ​​механічної коробки передач. Самоскид може розганятися до 85 км/год. і долати підйоми до 25 %. Автомобіль КамАЗ 6540 укомплектований двома 210-літровими паливними баками, які надають можливість тривалий час обходитись без дозаправки.

КАМАЗ оснащений дисковими колесами великого діаметру (11,00 R20 (300 R508) або 11,00 R22,5)), що забезпечує високу стійкість на дорозі і хорошу прохідність на бездоріжжі.

Основними перевагами КамАЗ-6540 є плавність ходу шосейними шляхами, проте в умовах бездоріжжя ця характеристика страждає, Обігрівач салону та 2 паливних бака по 210 літрів ,що забезпечують машині великий запас ходу.

Проте найголовнішими плюсами КамАЗ 6540 безперечно є висока вантажопідйомність і знижене навантаження на осі (що не перевищує 8 тонн). Ремонт проводити не складно - практично всі деталі взаємозамінні.

Кабіна розташована над двигуном і має високий дах. За бажанням замовника, кабіна може комплектуватися спальним місцем, тахографом, сферичними дзеркалами і ергономічним водійським кріслом. Проте, на жаль, відсутній кондиціонер в кабіні водія. Тому в страшенну спеку доведеться рятуватися потоком повітря з вікон.

Недоліками моделі є низька маневреність через великий радіус повороту. Тому автомобілем досить важко управляти в кар’єрах та місцях з обмеженим під’їздом. Навіть на звичайних міських дорогах авто доводиться захоплювати кілька смуг, щоб зуміти розвернутися. Крім того у моделі досить високі апетити. Розхід палива на сотню становить до 55 літрів.

Комментарии

Добавить комментарий


Имя (обязательно)
E-mail
:D :lol::-);-)8):-|:-*:oops::sad::cry::o:-?:-x:eek::zzz:P:roll::sigh:
 Подписаться на уведомления о новых комментариях
Введите результат опреации: